Alla inlägg den 26 mars 2015

Av Maria - 26 mars 2015 13:54

Orkade inte skriva igår... Blev mycket ångest och oroliga känslor.

Vi började dagen hos mormor och farmor. Hälsade på dem en stund men mormor är sämre och sov mest
:(.

När vi varit där åkte vi och köpte blommor till morfars grav.
Mamma och jag hade en skön stund där och vi pratade om både det ena och det andra.
Jag funderade på hur länge det dröjer innnan mormor oxå ligger där <3.

När vi kom till bilen började tankarna vandra och jag försökte hålla mig samman...

Vi fikade hos mamma och sen åkte jag hem.... Då brast det!!!

Detta var första gången jag fick denna tanken och den var verkligen hemsk:(.
Min tanke var att det kunde varit min grav som de stod och gjorde fin....
Mådde så fruktansvärt dåligt när tanken kom.... Har nog inte vågat tänka så långt innan. Visst att jag tänkt att jag kunde dött i olyckan men nu blev det mer verkligt när man stod vid morfars grav.
Ja fy fan det var verkligen ingen rolig känsla:(. Och tårarna spruta som aldrig förr kändes det som :(.

Åt sen middag hos mamma och pappa och det kändes lite lättare igen... Sen har jag sovit som en klubbad säl inatt... Helt slut.

Idag har jag jobbat min första morgontur, det gick väl bra men man använder ju lite andra ställningar när man ska dra på strumpor osv.... Går inte som innan och det känns ju än.

Resten av dagen blir det lugn och ro... Tror hela jag behöver det idag.

Kram på er alla, var rädda om er
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards