Alla inlägg den 17 mars 2015

Av Maria - 17 mars 2015 19:34

Då har man gjort årets första lilla arbetspass idag (11-13).

Blev väldigt väl mottagen av både personalen och mina Goa boende.

Fick höra att jag var vacker av en boende och av nästa fick jag höra att hon blev så glad bara hon såg mig <3. Blev många Goa kramar av dessa härliga människor :).

Det kändes bra att komma igång men Gud vad jag var trött i knäet, rumpan och ryggen sen.
Nu ikväll värker knäet en hel del men ska snart ta lite panodil.
Imorgon blir det fyra timmar, får väl se hur det går.

Efter jobbet hämtade jag en " ny" kaninbur... Loppisfynd...
Så när barnen kommit hem och Isabelle varit på läkarbesök hämtade vi äntligen hem Sötnos <3.
Den andra buren byggdes ju till två kaniner och var stor så därför jag bytte ner mig.

Nu är det soffhäng som gäller resten av kvällen :)

Säger godnatt och Sovgott nu för känner jag mig skälv rätt så dras det snart timmerstockar här.

Puss på er
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards