Alla inlägg den 8 mars 2015

Av Maria - 8 mars 2015 07:31

Det är INGEN som kan komma och säga att jag inte gör allt för mina barn   

Igår eftermiddag / kväll hjälpte jag Isabelle med hennes senaste projekt på sitt rum...


Det började med att jag fick åka och köpa ny färg till skrivaren så hon kunde skriva ut 47 stora feta bokstäver.....

Sen "offrade" jag mina pysselsaker ....gick åt en hel del papper för att klä dessa 47 bokstäver så att de skulle få liv   


Detta tog nog en fyra -fem timmar att göra alla bokstäverna klara.... Alexander tyckte att det tog tid!!!!

Detta projekt slutade då med att hon fick sin tumblrvägg även här hemma hos mig   

(vi har gjort en i gladsax oxå men den var inte med så många bokstäver).


 

Citatet är från Demi Lovato..Isabelles stora förebild    


Själv tycker jag att detta är ett mycket snyggt sätt att piffa till sina väggar...tar ju dock lite tid och material att fixa till det med...men bara hon är nöjd min lilla spätta        



 


Vi tittade ju givetvis på Andra chansen i Melodifestvalen.....

och som jag tyckte så gick Linus vidare   

  

Alexander han trivs ju bäst på sitt rum vid datorn....

Kommer ut och kollar läget och tetas lite med Isabelle....sen sätter han sig på rummet igen! Ska försöka få lite ndring på det!!!!!!!!


Jag önskar så att våren ska komma NU   och det blir 10-15 grader direkt varje dag så man kan komma ut och göra saker ute istället....    Tillsammans   

 

 

Tog tag i städning av min brasa idag. 

Gick ju sådär .... Lätt att komma ner och sitta på golvet men fick hasa mig till soffan och dra mig upp igen då något låste sig i rumpan... Jaja, intagit lite panodil, dammsugit och tvättat golvet så efter en dusch är man väl som ny igen haha.


Ni får ha en underbar söndag allihopa   

Det tänker jag ha och njuta av barnen innan de åker hem till Joakim ikväll.

Kramar på er allihopa

Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards