Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Maria - 13 mars 2015 12:55

Då har man varit på omläggning igen :)
Idag såg det jättefint ut...

Så på tisdag blir det kanske sista omläggningen av sjukhuset och sen ska jag fixa det själv :)

Första och sista bilden jag har av såret... Är glad att jag inte såg det öppna såret som de klippte och donade med innan de sydde ihop... Då var det stort som en tjuga.....

Sen blev det sjukgymnastik på det :)
Cyklade och gjorde mina övningen i vanlig ordning....
När jag var klar sa han att detta var min sista gång.... Om jag inte känner när jag börjar jobba så smått att jag vill ha mer råd och stöttning! Då var det bara att ringa!

Han rekommenderade 30 min promenader varje dag för då höll man igång kroppen/knäet/benet bra just nu.

Så det går ju framåt både här och där.... Men är ju själv lite orolig för min rygg och rumpa där det blir låsningar hela tiden om jag sitter fel eller går för mycket eller är still för länge mm. Och den där jäkla tröttheten som kommer på ett brev på posten hela tiden när man minst anat det eller vill ha den :(
Men det ska väl lösa sig det med!


Ha en härlig fredag den 13:e allihopa:)
Kramiz på er
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards