Direktlänk till inlägg 19 juni 2015

Drygast

Av Maria - 19 juni 2015 07:04

Jag blir snart helt ärligt tokig på denna huvudvärk!

Jag vaknar med huvudvärk, somnar med huvudvärk... Knaprar piller för att stå ut under dagarna.

Men sjukgymnasten sa att det blir ofta så när man har ont nån annanstans.
Nu när jag jobbar full tid igen och får ont i rygg/rumpa/knä/ben så gör det att jag spänner mig för att klara av arbetet och det ger min "härliga" huvudvärk.

Men han var i övrigt nöjd med mina framsteg på övningarna jag gjort, jag hade bättre styrka i ben och rygg och var inte lika vinglig.
Så det blir att kämpa på med dessa övningar plus två nya så ska väl så småningom spänningarna oxå släppa i huvudet.

Men det var som han sa att efter min olycka så kommer det att ta tid innan allt är bra igen och han tyckte att det ska få ta tid!

Nu tänker jag krypa ner i sängen igen en stund sen börjar jobbehelgen på ett.
Maria

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 6 juni 2022 08:57

Jag glömde att få med korten åt Martin igår på hans examen Han ville inte bli firad bara träffas, så vi köpte något bubbel åt honom och på den gjorde jag en enkel tag runt flaskhalsen  Mamma kom oxå på att hon inte hade något kort, så ett dyk i ...

Av Maria - 6 juni 2022 06:38


  Hej igen! Det var några år sen man använde sig att denna bloggplatsen....   minns inte riktigt hur man gör...  men tyvärr verkar Nouw flippat ut totalt och absolut ingenting fungerar. Det var ju av den anledningen jag bytte härifrån för att ing...

Av Maria - 27 oktober 2018 12:28

5113336514

Av Maria - 28 september 2017 09:22

nya bloggen  nouw.com/mariasvardag   Vet inte om det går att klicka på länken men det är adressen   Maria ...

Av Maria - 28 september 2017 07:10

Hej Allihopa....   blir knäpp på denna bloggplatsen för ingenting fungerar längre... Jag kan inte själv gå in på bloggen genom mobilen och vet att det är fler än jag som har det likadant     så just nu är det datorn som gäller när jag vill gära...

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards