Alla inlägg den 7 juni 2015

Av Maria - 7 juni 2015 22:19

.... Då har man lyckats ta sig igenom första veckan på jobbet och jobbat mina 75%. 6 dagar av 7 denna veckan.
Det var en tuff start kan jag lova.... Det har varit mycket panodil, ryggont, huvudvärk, tröttheten tog nästan livet av mig i lördags. Då var jag totalt slut och trodde knappt att jag skulle fixa att jobba ikväll oxå... Men tog mig igenom ett 16-21 pass ikväll och bakade tom nybakade kanelbullar :)

Nu är barnen hemma igen och deras sista vecka i skolan början imorgon.
Det är sjukt att Isabelle går ut nian och Alexander redan gjort sitt först år på Korsavad.

Imorgon är jag ledig och då ska jag bara göra sånt jag vill:)
Har tre kortbeställningar att fixa och hoppas på fint väder för jag måste tvätta....

Men nu kallar sängen på mig... Den skriker mitt namn så det säkert hörs upp i byn ;)


Godnatt och Sovgott alla fina vänner, nära och kära.
Är så glad att ni finns i mitt liv och är så glad att jag finns kvar i livet <3.
Puss
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards