Alla inlägg den 21 juni 2015

Av Maria - 21 juni 2015 22:48

Fick ett sånt pysselsug ikväll så det blev fem nya kort.
Alla till salu för 40kr.
De två första tänkte jag att man kanske vill ge sina vänner på bröllopsdag....

Nästa kan kanske passa en bästa kompis, en mormor/farmor....

Och två vanliga grattiskort oxå...

Barnen är hemma hos mig igen och nu är det sommarlovsmys all ledig tid.

midsommarhelgen är färdigjobbad, ändå har jag satt en tur imorgon med början kvart i sju.... Hur tänkte jag där??? Men jag trivs ju så grymt bra hos mina kära boende så en dag till innan ledigt är inga problem.
Imorgon börjar även våra vikarier hos oss då halva personalstyrkan går på semester.
Hoppas verkligen vädret blir bättre för dem.
Själv har jag inte direkt behov av semester än känner jag då jag ju knappt jobbat i år.

Men nu får det bli sängen så man orkar upp imorgon bitti.

Godnatt på er och var rädda om er.
Kramizar på er allihopa
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards