Alla inlägg den 15 augusti 2016

Av Maria - 15 augusti 2016 14:26

Den sista semesterdagen har nu passerat.....  

 

Eftersom barnen börjar skolan denna veckan och de är hos mig så kände jag att jag lika bra kunde börja jobba också....

Så idag har varit sista dagen...och solen har varit framme... kul....attt den visar sig nångång.... det har ju inte varit något toppenväder denna semestern... har solen varit framme så har det blåst, funnits miljoner av kommateckendjur.... regnat en hel del....  

 

Jag började ju min semester på akuten med ett tryck som hette DUGA!!!! Sen har det spökat lite fram och tillbaka hela tiden....

Nä jag haft en bra dag och hittat på saker så har dagen efter blivit pissdålig.....  jag hoppas att det ska ge sig så jag fixar jobbet ordentligt...annars får jag väl kolla upp det igen....yrselen är det som stör mest...om det är något som återkommer efter olyckan eller det bara är ändå  (läkaren på akutens fundering) ????

 

Men imorgon börjar jag med en ledig dag eftersom det enligt schemat var min jobbehelg.... så jag har bara onsdag, torsdag och fredag på jobbet, en lagom kom igång vecka   

 

Idag har jag möblerat om igen....

I en redan trång lägenhet där sovrum och tv-rum ju delar plats ...har jag idag fixat en pysselhörna oxå    det är så drygt att dra fram allt och sitta lite här och lite där.....så nu är det oxå fixat  

 

TV-rummet.....

   

 

Sovrummet....

 

 

Pysselhörnan...

 

Så just nu inviger jag pysselhörnan vid datorn och ska börja kråpa på lite saker jag har på G  

 

Ha en skön ny vecka    

Maria

 

 

 

 

 

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards