Alla inlägg den 4 augusti 2016

Av Maria - 4 augusti 2016 16:20

Vaknade kl sju och var oförskämt pigg.... 

Tog tag i nattens planeringar direkt.... 

Ommöblering av mitt tv-rum /sovrum.... 

Det är ju ingen hemlighet att jag inte trivs så bra här men en ommöblering är alltid kul :)


Så möblerna åkte fram och tillbaka, in och ut ur rummet.... 

Storstädade ordentligt också undertiden... Tom soffan fick sig en omgång med dammsugaren :)

 

Mitt vitrinskåp gjorde jag om till ett "utställningsskåp".... Så de klara böckerna inte behöver stå nerpackade i lådor utan fint skyddade :)

Efter det var det dags att tvätta 11-14...
Ner och få igång maskinerna, upp och städa resten av lägenheten, ner och skifta tvätt, köra Isabelle till stationen ( emporia idag), få undan disk och sopor osv.....
Hämta upp tvätten, vika, stryka, lägga in, bädda i nya lakan i sängarna.....

Sen satte jag ny färg i håret....den fula grå utväxten syntes en hel del nu...
Undertiden den satt i sorterade jag in papper på sina platser i pärmarna....

Tvätta av färgen och hoppa i duschen.... Ganska svettig och äcklig nu....

Håret blev ljusare än innan men helt ok....

Nu ska jag diskutera kvällsmat med sonen eftersom Isabelle äter på emporia....

Sen tycker jag att jag är väl förtjänt av att sitta i soffan och läsa nästa bok på tur hela kvällen :)

Hoppas att ni haft en lika bra dag som jag...
Hoppas jag vaknar lika pigg fler dagar... Det har varit så skönt att bra må sååååå himla bra idag :)

Njut av kvällen... Det tänker jag göra <3.
Kram på er alla som tittar in här :)
Maria

Av Maria - 4 augusti 2016 14:09

Nästa på tur...
Det är så skönt att jag äntligen tagit tag i läsningen igen....

Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards