Alla inlägg den 7 augusti 2016

Av Maria - 7 augusti 2016 21:11

Söndag...hela veckan har sprungit ifrån oss :(
Idag åkte barnen hem tidigt då de skulle på sin kära nästkusin Lykkes barndop <3.

Så här fina var min två hjärtan <3.

Min vackra, självständiga dotter som inte är rädd för någonting när det rör artister mm.
Igår pratade hon med killarna i Apollo 5 som ingenting och de kände igen henne och tyckte det var längesen de sågs hihi.

Hon blev fotad med Robin Bengtsson vid autografskrivningen men blev inte nöjd med fotot.... Så när vi gick för att äta och han dök upp på stan gick hon rakt fram till honom och frågade om att fotas.... Så det blev ett nytt bättre foto :).

Hon är så vacker och snäll och min <3.

Sen har vi denna där sonen som växt om mig för längesen :)
Han lever sitt liv med sina saker och gör det han vill.
Självständig men på ett annat vis...min smarta, mysiga härliga son <3.

När de åkt blev det en tur till Tomelilla och en runda på boan och leverans av beställningar.

Hälsa snabbt på bästa fröken Fanny....allas våren favorit lärarinna <3....
Fick se hennes bedårande lilla dotter oxå <3.

Sen blev det kvällsmat i Ystad. Så gott :)

Ett stopp hos mamma och pappa, gratulera på deras bröllopsdag <3.

Och nu blir det film, ostbågar och....

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards