Alla inlägg den 30 april 2014

Av Maria - 30 april 2014 08:56

Igår var det ju då min 35-års dag  


Vill tacka för alla grattis på facebook, sms, telefonsamtal, kort i postlådan och presenter från familjen, mamma och pappa + svärföräldrarna. Hoppas att jag inte missat att tacka nån...

försökte skicka ett tack till alla på de fina hälsningarna   


Bestämde att jag inte skulle fira dagen  eftersom vi precis haft konfirmationen och det är den enda dagen som jag var ledig från jobbet denna veckan....idag är det på det igen fram till söndag.


Dagen började med läkarbesök med Isabelle som gick bra, sen vidare till Ystad och handla hem lite smått och gott.

Efter inpackningen av varor blev det en timme på balkongen i den strålande   

Sen kom barnen hem och vi körde till hamnen och åt årets första kulglass   

Det blev grillning på kvällen och vi satt ute och njöt...eller ja ...det hann bli lite kyligare innan vi var klara men men....

 


Kvällen avslutades med tårta från konfirmationen    och mitt favoritprogram på tv

Hart of Dixie  

Kommer ett litet fint klipp från ett av avsnitten från förra säsongen   


Dagen kunde inte varit bättre... jag gjorde det jag ville och kände för ...resten gav jag blanka f-n i   

Vädret var på min sidan och   lös så grant hela dagen..... Det är ju så skönt.


Idag ska jag vara redo kl 10.30....för då kommer något att hända...( mina fina vänner har något på G)... sen blir det jobb ikväll.


Och imorgon kväll ska vi gå ut och äta....har försökt övertala barnen att berätta var...men utan resultat    Joakim har pli på dem   


Ni får ha en underbar dag...vädret verkar inte lite roligt idag..men men

Ha det bäst önskar gamlingen   


Av Maria - 30 april 2014 08:00

 Beställda och levererade

 

             

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards