Alla inlägg den 18 april 2014

Av Maria - 18 april 2014 21:17

Nu e man mätt o belåten efter påskmat... Tårta på G strax.... Var nu den ska stoppas :)

Av Maria - 18 april 2014 13:00

Igår var ju dagen med stort D för Isabelle och kompisarna  

The FOOO i Helsingborg....  


Jag jobbade tilll kvart i tolv...och Isabelle hann både ringa och skicka ett antal sms om att skynda mig och komma hem tidigare så att vi säkert skulle komma fram i tid.


Klockan ett var vi då redo 

 

Efter matuppehåll och kissepaus var vi framme vid arenan ca fyra.... Ställde oss i kön som funnits sen kvällen innan   


Vid halv sex kom det några flera vi kände och när vi stod och pratade så sa Bengt ( som då pappa i fråga heter) att det är ju insläpp kl sex.....jag stod som ett frågetecken....VAAAA? jag trodde det började sex....

men nä då..... förband 19.30 och sen the Fooo 20.30....  ....ojojoj....vänta några timmar alltså....



Men det var värt väntan....tjejerna var toppade och lyssnade gärna på killen innan också och de kom nästan längst fram vid scenen....

Fem minuter innan de kom upp på scenen och lite musik började så smått såg det ut så här framför oss....

 

Haha alla mobiler i luften på inspelning...INNAN de ens synts till  


Jag och Bengt stod efter alla tokiga töser och hade perfekt sikt till att fota och filma....Vilket jag fick göra då jag fick detta av Isabelle  

Haha jag vad ska man säga....jag stod med mobilen och filmade och tog foton med kameran.


 

Men vilka duktiga killar...15 och 17 år gamla och begåvade med denna dans och sång alla fyra 


     


Jag hittade min favorit Oscar

 

Charmigaste killen på scen.....han visste precis vad han gjorde och fick alla tjejer attt skrika bara han rörde sig     

Isabelle blev lite sur för att det var hennes "kille"... men som jag försökte förklara för henne så är jag inte direkt intresserad av 17-åriga småkillar   

 

Hon har även tjatat på mig om att hitta en favoritlåt...men det har jag inte lyckats göra då det var superduktiga i alla låtar och har många bra låtar....  


Ska se om jag lyckas lägga upp ett litet filmklipp från igår...

Annars är deras album på spotify
 


Idag  har Isabelle och jag varit och hälsa på en trött mormor/gammelmormor och sen blev det gudstjänst i tommarps kyrka på det....ikväll ska vi på kalas ...

så jag passar på att säga

 

och skickar några

 

till er allihopa

/Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards