Alla inlägg den 15 april 2014

Av Maria - 15 april 2014 11:06

Började dagen ute vid dammen lite över sju....klippte ner allt gammalt gräs och torra grenar på hänsälgarna....

 

Kallt som tusan men nu är det bara ogräset kvar....


Sen var jag bara tvungen att göra nya kort...blev två vykort 25kr/st

   

Blev visst väldigt dåliga foton....


Jaja...


Kollade igenom min bok över korten 2014...

Jag har gjort 202 kort ....

av dem är 81 st som jag haft beställningar på....

och av dessa har jag sålt 146 st....resten har jag gett bort själv eller så ligger de i till salu lådan....


Min kära dotter har försökt få in i skallen på mig vilka skillnaderna är mellan de olika banden vi ska se i vår....

(nu ska vi se om något fastnat)

På torsdag är det dax för The FOOO ....Felix, Oscar, Omar och Oscar....det är en av de båda Oscar hon gillar....

De är ett boyband eftersom de inte spelar instrument själva....


I juni blir det One direction...Louis, Liam, Harry, Niall och Zayn....kan inte stava efternamnen så det får va...men kunde dem hyfsat.... Här är det Niall som gäller! De är en blandning mellan boyband och bara band eftersom Niall spelar gitarr...hihi

Deras förband är 5 seconds of summer från Australien....Luke, Ashton, Michel och Cullum....tror jag....tror det var Michel och Cullum som gällde här.... Och de är ett band för de spelar sin musik själva....


haha  visst är jag duktig   

Nä slänga mig i duschen och göra mig klar för jobb....ska ha delegeringstest idag   hopaps man klarar det igen hihi


Ha en fin tisdag

/ Maria  

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards