Alla inlägg den 26 december 2014

Av Maria - 26 december 2014 17:05

Då har man gjort storhelgstimmarna för 2014 då :)

Har varit en lugn jul med mycket god mat och alla dessa goda chokladkartonger som de anhöriga bjuder oss på....
Blir hårdträning efter nyår... Snart rullar man fram igen :(

Så här fina var Erika och jag på julaftonskväll på jobbet... Matchande klänningar och luvor

Annars har jag inte gjort så mycket... Dagarna har bara sprungit ifrån mig....
Hann med ett besök hos farmor och mormor igår fm.
Mormor var helt däckad... Sov hela tiden och orkade inte prata med mig.

Farmor däremot hon var så snackesjuk så :)
Vi pratade om allt mellan himmel och jord men hon kunde inte förstå varför det började snöa nu när hon ville ha sol och sitta och njuta :)
Ja det kan man ju fråga sig?!?!?!

Nu ska jag slänga mig i duschen för sen bär det av hem till lillebror ett..., alltså han som är äldst av lillbrossorna :)

Ha en fortsatt skön helg och en god fortsättning på året som är kvar :)

Puss puss
/Maria <3

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards