Alla inlägg den 20 december 2014

Av Maria - 20 december 2014 16:05

Vilken kväll det var igår:)
En hel scen fylld av nervösa, duktiga, förväntansfulla barn och ungdomar <3.

Det blev dans och sång till alla möjliga låtar... 80-90 tal och som vi skratta när vi tänkte att man själv lyssnat på dessa låtar för x antal år sen.

Chocken kom när Isabelle stegar fram på scenen och greppar en mikrofon.
Hon hade inte berättat att hon skulle sjunga <3.
Mitt hjärta slog som tusan och om jag var stolt över henne innan så finns det inte ord som kan beskriva vilken stolt mamma jag är nu :)

Idag kör de två föreställningar och hon tycker det är skitskoj :)
Hon är verkligen på rätt plats.... Som hon trivs:)
Men det har hon ju alltid gjort... Finns det musik då finns Isabelle där.

Min lille tonåring sitter i YA idag.... Han ser ju så jäkla vuxen ut på fotot <3.

Jag kan bara säga igen att
DET BÄSTA I MITT LIV ÄR MINA BARN.... <3.
Vad skulle jag gjort utan er Isabelle och Alexander?!?!?!

Älskar er överallt annat ... Livet hade inte varit något värt utan er<3

Kram på er alla och ha en härlig lördagskväll.
/ Maria

Av Maria - 20 december 2014 00:25

ALEXANDER FYLLER 13 ÅR !!!!!  
Idag kl 09.13 föddes min lille son för 13 år sen.....   
Är det klokt????
Min lille pojke är tonåring!!!!!

Alexander är född på en torsdag: KLOKA BARN MED EXTRAORDINÄRA EGENSKAPER:)
Klart min son är klok och smart och allt annat .... Min lille spexare som charmar alla han möter:)
Ett litet charmtroll har han alltid varit min lille prins!


Ja nu har man båda barnen på högstadiet och inga småbarn längre.
Dax att inse att man börjar bli gammal och grå....

När barnen gick på dagis/fritids skrev man barnens födelseresa och lämnade där. Den dagen de fyllde år lästes den upp för dem:)

Här kommer det jag skrev ihop till Alexander....
( lite svårt att läsa kanske för jag fotat av det)

Säger bara
STORT GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA KILLE ALEXANDER
-min fantastiske son

      

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards