Alla inlägg den 13 december 2014

Av Maria - 13 december 2014 19:27

Efter frukosten blev jag på superdåligt humör :(

Mycket att göra men ingen lust eller ork.... Bottendepp:(

Men när jag fått lite undanplockat och städat och barnen och jag bakat lussekatter så kändes det lite lite bättre:)

Vi tog en mysig luciafika vid tv:n... Och humöret steg lite till

Sen fortsatte jag med min städningen och har nu bara sovrummen kvar imorgon.

Lördagskväll fick vi ju äta något gott så potatisgratäng och fläskytterfilé blev det....

Sen blev det total matkoma på det.... Så nu är det soffan, brasan och film på tv:n som gäller resten av kvällen

Ha en skön luciakväll fina vänner <3
Humöret är nu som vanligt igen... Vill säga inga sura miner:)
/Maria

Av Maria - 13 december 2014 08:45

Trött är bara förnamnet!
Kom hem halv två efter ett kul julbord med jobbet och många andra man känner.

Nu hänger vi i soffan vid musikhjälpen och luciatåg.

Får snart ta tag i dagen och städa undan lite och fixa lite.

Jag önskar er alla härlig lucia.... Njut av dagen och era kära.
Kramiz

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards