Alla inlägg den 24 december 2014

Av Maria - 24 december 2014 12:33

Vi firade jul igår med Hernedahl familjen   


   

Alla var på sina bästa humör...

 

   haha...Isabelle testade kameran.....


Vi hade en jättemysig kväll med god mat, kuliga paket och bara mös.

Blir ett bildhav med några foton....

                              


Isabelle har länge pratat om sin julklapp till mig...och den skulle öppnas först och fotas så klart...

   

Harry Styles självbiografi från One Direction  

Tror att barnen med blev nöjda  med sina julklappar

       

Det blev ju tom en kram syskonen emmellan....även om det är en lite krystad sådan  

 

 


Men nu är julafton kommer och det betyder att jag jobbar tre dagar nu   

 

Så jag vill önskar er alla

en riktigt god jul med god mat och massa mys   

Kramar i massor till er alla fina vänner som läser min knasiga blogg

Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards