Alla inlägg under juli 2016

Av Maria - 9 juli 2016 19:22

I sommar ska jag försöka komma igång med min bokläsning igen....
Älskar att läsa men har kommit ifrån det totalt det senaste 1 1/2året :(

Men här kommer dagens boktips...

[Bild]

Har börjat på denna boken av Danielle Steel nu och är redan fast i den....

Fast så är jag ju en nörd av hennes böcker

[Bild]

Hoppas på att ta mig igenom några av böckerna som ligger i min "inte läst än hög" nu i sommar :)

Ha nu en skön lördagskväll alla kära vänner <3.

Maria

Av Maria - 8 juli 2016 15:12

Då var jobbeveckan klar för denna gång....

Nu börjar nedräkningen till semestern,
2 veckor kvar med 9 arbetspass :)
Sen önskar jag sol och värme.

Just nu är energin i botten, cykeltur med två boende idag och knäet mår inte bra :(... Men sånt e livet :)
Så nu blir det en stund på soffan innan disk och dyl ska fixas.

Isabelle är i väg i Kristianstad på Rix FM... Så hon kommer inte förrän senare ikväll.

Ha en underbar helg alla fina <3.
Kram
Maria

Av Maria - 5 juli 2016 22:44

Ikväll fick vi besök av min lille god gudson William <3.

Det blev kusinmys på hög nivå :)
Isabelle och William byggde nya hus på sims och spelade lite...
Vi åt pizza och mös

Nu hör jag lugnt tyst snarkande från min säng...

Visst är de fina <3.

Tänkte lägga upp lite minikort jag knåpat ihop ikväll men det tar vi en annan dag.

Sov så gott kära vänner <3
Var rädda om er och era kära
Maria

Av Maria - 4 juli 2016 20:34

Jobbehelgen är nu klar och jag är trött som en gnu....

Bakade vaniljbullar på jobbet idag och de blev mumsiga:)

Kom hem, sov lite, fixade mat, diskade....
Sen blev det vaniljbullebak igen hihi...

Så nu är det soffhäng, Lotta på Liseberg och fika <3.

Trevlig kväll alla vänner <3.
Kram från en halvdöd
Maria

Av Maria - 3 juli 2016 21:11

Jobbar klart :)
Barnen är hemma hos mig igen <3.
En bokbeställning är färdig.
Nu soffan en stund innan sängen och tidig morgon på jobbet.

Ha en skön kväll
Kramisar
Maria

Av Maria - 2 juli 2016 15:18

Idag är det exakt 1 1/2 år sen min olycka :(
Tänker inte på den lika mycket... Mer än när smärtan tränger på eller när jag råkar sätta mig på knä eller sätter min på vänster sida där den jäkla lårkakan sitter och gör ont....

Har idag hjälpt till med en flytt och jag önskar Sofi och barnen lycka till <3. Det kommer gå bra Sofi bara alla landar...
Hon fick denna bok med sig på vägen.

Just nu snurrar många tankar i huvudet hur folk egentligen tänker....om de tänker överhuvudtaget????
Blir arg bara av tanken :(
Men det lär vi nog få reda på framåt....

Nä nog om det...
Nu är det dags att köra och arbete.... Få lite annat att tänka på....

Ha nu en härlig lördagskväll gott folk :)
Ta hand om er och varandra <3.
Kramar
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards