Alla inlägg den 14 juli 2016

Av Maria - 14 juli 2016 13:14

Om ni inte vill höra mitt gnäll....sluta läs NU!!!  

  

Ibland blir jag bara så trött på mig själv och mitt gnäll....

Men när man vaknat med huvudvärk varje morgon så länge att man inte minns när det började... Sen börjar munnen och det blir penicillin och bakteriedödande gurgel.... 

Tog tom en morfintablett (kvar sen olyckan)  i måndags kväll för att få sova... Då blir jag gnällig.


Har försökt att rensa en rabatt i fm men det blir bara så tokigt.... 

Jag brukar sitta på vänster sida och det är ju inte så lätt längre eftersom lårkakan från olycka sitter där och gör ont bara man lägger den mot hårt underlag.... 

Sen drar jag alltid ogräs med höger hand som är en självklarhet för mig...  Men mitt lilla triggerfinger är igång igen och fastnar så det tar sin lilla tid att få bort ogräset..... 


Så nu har ni hört på detta gnäller....

Blir så trött på mig själv 

Ska man skratta eller gråta när man tröttnar på sig själv?!?!    


Nä minsann... Nu är det veckans lediga dag och jag får väl ta mig i kragen och göra något...


Ha en skön dag 

Önskar gnäll-fisen Maria 



Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards