Alla inlägg under juni 2014

Av Maria - 14 juni 2014 08:00

Beställda och levererade studentkort     

             

       

     

Och ett sluta nian kort...

 

Av Maria - 13 juni 2014 14:33

Då var det dagen som många längtat till....Skolavslutning!


      Moa slutar sjuan idag och Isabelle slutar åttan...de åkte mot staden lite över sju imorse. Moa sov över hos Isabelle inatt så det kunde fixa till sig ihop imorse...hörde deras fniss vid fem tiden     

Alexander  har nu slutat sjätte klass   

Själv tycker jag är det är väldigt vemodigt   

Nu har man avslutat ett kapitel i livet och har inga barn kvar på Gärsnäs skola  

 Känns verkligen konstiga att båda mina små gryn ska ta bussen in till stan till hösten.


Det var som vanligt en fin skolavslutning i Gärsnäs...tyvärr regnade det     när vi stod där ute och lyssnade på skönsjungande barn i alla åldrar...men när vi sen hade vår avslutningsfika med tårta och kaka i allaktivitetshuset så blev vädret bättre.

Då föll det lite "regn"   där inne istället.....


Vill tacka Madde och Annki för 3 härliga år (klass 4-6) tillsammans med er   

Ni kommer vara så saknade i framtiden....Alexander kunde inte haft det bättre under sin mellanstadietid och de elever som får er två härliga tjejer kan skatta sig lyckliga   


 

Till hösten väntar nya äventyr för Alexander inne på Korsa och Isabelle börjar nian...?!?!  

 stoppa tiden tack...jag känner mig gammal.


Korten till lärarna

   


Beställda och levererade      

Idag ska jag bara njuta....efter lite undanplockningen...sen imorgon går jag på min tredje jobbehelg....jobbar nu lördag tom torsdag....sen är det SEMESTER       


Ha en härlig helg och kväll alla fina och jag hoppas att alla ungdomar och studenter njuter av dagen   

Maria


Av Maria - 13 juni 2014 12:30

Beställda och levererade  

 


Av Maria - 9 juni 2014 20:13

Men jag var tvungen att kolla läget   

Som jag säkert berättat innan så skriver jag ner alla kortbeställningar jag får och alla kort jag säljer...
I år har jag även numrerat alla kort jag gjort för att se hur många det blir på ett år med de vi ger bort själva oxå och de som jag bara gör och lägger i till salu lådan...
Onödigt... JA JAG VET   

Men i varje fall...
2013 hade jag 122 beställningskort och sålde sammanlagt 321 kort på hela året.
2014... Så här i halvlek... Juni...
Har jag haft 146 st beställningskort, sålt 230 kort och gjort allt som allt 319 kort....

Lite kul är att ett kort ska ligga orört till personen fyller 18 år... Då får denna någon kort 319/2014... Hihi ... Spännande  Undrar vad man själv gör om 18 år   

Idag har jag varit såååå ledig från jobbet... Har dock inte varit lika ledig här hemma....
Städade först nedanvåningen och fick tre maskiner tvätt körda, rensade rosenrabatten och en annan rabatt på framsidan av huset, rensat det sista ogräset mellan plattorna på altanen, fixat och piffat till lite där sen med nya blommor ... Så härligt att göra fint  

Sen blev det givetvis ett välförtjänt dopp i poolen efter det, 24 grader så där blev jag en bra stund  

Imorgon är det dax för jobb igen.... 8 arbetspass kvar till semestern!!!
Vill egentligen ha sen semester men nu när den närmar sig ska det bli skönt   

Ha en skön kväll... Nu ska jag gå ut och ge rosorna lite att dricka   
Kramiz

Av Maria - 9 juni 2014 19:32

Beställt och levererat... ( " suddat" bilden av babyn för att inte visa andra)

Av Maria - 9 juni 2014 10:01

Beställda o levererade

   


Av Maria - 8 juni 2014 09:00

Beställt och levererat!


Passar även på att säga Stort Grattis till min gamla klasskamrat på bröllopsdagen ( dagen efter)


       


Ett till beställt åt brudparet

 


Ha en skön pingsthelg alla vänner....

Maria  

Av Maria - 7 juni 2014 22:56

Beställda och levererade

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards