Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Maria - 17 juni 2014 12:16

Jag vet inte riktigt vad jag kan skriva för att förklara dagen   

Det var en heldag med förväntan, lyckliga töser, tårar, glädje, musik, härliga killar på scen... Mm mm mm         

Här kommer ett bildregn istället!

Börjar med en bild av mig på det Isabelle tyckte jag skulle ha på mig...

För om killarna såg mig så här skulle de tycka att jag var en häftig mamma haha...

Som om  

Tjejerna fulla av förväntan och väntan i några timmars kö

 

Mycket folk överallt... Förbandet var McBusted tror jag de hette... Skulle varit 5seconds of summer men det blev ändrat.
Även en dansande glad kameraman som roade halva arenan innan 1D intog scenen.

Louis, Liam, Niall och Zayn.
Var ganska kul i kön där ute. Bakom oss stod två andra skånska tjejer den ena mer intresserad än den andra hihi.
Det blev ett litet test om vem som hette vad... Och hon hade ju ingen koll så jag fick hjälpa henne lite på traven...   

För jag har ju inte haft något val när det gäller att lära sig namnen... Tom efternamnen sitter :)

Min egen favoritkille Harry Styles.
Han sjunger bäst enligt min mening, har charmigast smile och är så go och glad på scenen

Det var mycket effekter överallt

Tjejerna stod nästan längst fram i vår zon... Vid den lilla scenen de gick ut på.
Linda och jag höll oss lite längre bak från trängseln.
När konserten var slut och vi väntade på tjejerna såg de ut så här när de kom  

Ja det var en lyckad dag med bra musik och härliga killar på scenen. jag måste erkänna att de har många bra låtar att dansa och sjunga med i...

Min favorit är Little things...kunde tyvärr inte ladda upp mitt klipp...men det kommer här ifrån Youtube


ja nu är det en ny dag och man är ganska trött ( kom hem halv tre inatt) Så idag ska jag bara lata mig innan det är tid att jobba kl fyra.

ha en fin dag

Kramiz

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards