Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Maria - 29 juni 2014 15:54

Jag undrar om någon sett till min FÖRSTA semestervecka?!?!?!

Den är bara försvunnen... Tror bestämt att den har regnat bort:(

Ja ska man checka av vad som funnits med på denna veckan så kan man ju stryka sol och solbränna direkt!!!
Inget kul semesterväder direkt!

Men har väl haft en bra vecka ändå...
Vi var i Kristianstad och Åhus en dag... Slappat och läst ut en bok och börjat på nästa...

Igår sov Emmy och Viktor ( min systers barn) över och då hittade vi på en massa kul:)

Lite lekplatsbesök, tivoli i stan, Tacomys, glass- maränger- minimarchmallows, nougatsås, gogis och chips... Allt för en lyckad myskväll.

Idag är det trist väder igen.... Men har fixat till en kortbeställning i eftermiddag.

Här kommer lite bilder av veckan.

Nu önskar jag sol och värme mina kommande tre semesterveckor....
Ha en skön söndag

/Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards