Alla inlägg under februari 2014

Av Maria - 22 februari 2014 10:26

Jadå... Det tar sig på " kontoret"
I år har jag hittills gjort 112 kort.... :)

Nu blir det lite röj här hemma
/Maria

Av Maria - 21 februari 2014 21:57

  ledig denna helgen....kunde jobbat extra men mannen har jättemycket jobb i helgen så jag sa nej.....

Jobbade förra helgen och jobbar nästa....


Har fixat lite i min scrapbooking hörna ikväll...inte riktigt klar så bild får komma imorgon kanske.

Men jag tänkte bjuda på ett kort som är beställt och levererat och överlämnat    ....det vet jag eftersom det var till en på jobbet som blivit uttagen på lite go mat

 

Har ni några roliga planer för helgen????

/ Maria


Av Maria - 19 februari 2014 20:30

Då har jag haft mitt sportlov, dax för jobb imorgon .... Blev en heldag ist för en kväll men det e ganska skönt.

Igår hade Alexander och jag vår mysdag.
Det blev Frost, godis och läsk i hans säng haha

Isabelle var på emporia och hade sin kompis på övernattning sen.
Denna kom hon hem med......

Ja vad ska man säga.... Hon e skitnöjd i varje fall.

Idag har jag fixat klart alla mina kortbeställningar ( förutom två dopkort som först behöver en baby och namn för att bli klara hihi).

Nu ikväll har Isabelle bjudit på en kladdig kladdkaka

Vilken dålig bild....

Jaja nu sitter vi här, dottern och jag ... Tittar på Grammisgalan .... Isabelle har redan flippat ut en gång då The Fooo var med..... Nu inväntas Ulrik.... Lär bli liv igen då!
Alexander håller sig på sitt rum och Joakim har flytt fältet upp i garaget.

Så ha en skön kväll alla fina
/Maria

Av Maria - 17 februari 2014 20:49

Lediga dagen idag har bestått av väldens skallebank.... Det var riktigt längesen jag hade så ont!!!!!!
Har knaprat upp husets alla panodil nu.....
I övrigt idag har det varit lite tvätt och städ som alltid behövs efter att jobbehelgen varit.... Slappat på soffan men utan nån god effekt!
Några kort till min stora beställning har blivit klara ikväll.
Efter de är klara har jag 7 andra kortbeställningar som väntar, jättekul tycker jag :)

Ikväll är det talang inne på biografen och det brukar vara jätteduktiga ungdomar med, men pallade tyvärr inte... Hoppas på lite inlägg och foto på fb imorgon :)

Nu ligger jag här i sängen, orkar verkligen inte vara uppe längre.... Gubben är i verkstan, barnen grejar på sina rum så ....
Jag säger....

Hoppas att morgondagen blir bättre då Alexander och jag ska ha egentid hela dagen. Isabelle och en kompis ska åka till Emporia och gubben jobbar ju.
/Maria

Av Maria - 15 februari 2014 06:00

Beställda och levererade 


       

Av Maria - 14 februari 2014 21:35

Jobbat 13-21..... Och våra kära boende har verkligen fått veta att det varit Alla hjärtans dag idag....
Till eftermiddagsfikat fixade jag ihop lite hjärtbakelser

Sen blev det räkmackor till kvällsmat, även dessa med hjärtform hihi

Blev ganska uppskattat båda delarna!

I förmiddags kom jag på att familjen kanske skulle få ett kort också... Så det blev vars ett enkelt snabb kort

När jag nu just kommit hem såg jag att någon varit bland mitt pyssel.... Och Alexander kommer och säger till mig att titta vid sängen....

Kan man bli annat än glad när man möts av detta????

Fler än jag som gillar att pyssla.

Nu blir det snart sängen då klockan ringer vid halv sex imorgon bitti.
Njut av de sista timmarna av detta årets hjärtdag <3

/ Maria

Av Maria - 14 februari 2014 09:24

Er Alla en fin Alla   :ns dag

   

/ Maria   


Av Maria - 13 februari 2014 19:46

Sitter här och gör det jag gullar mest... Pysslar.... Har en storbeställning på 34 st inbjudningskort.... Så kul :)

Då blir det lite rörigt på " kontoret" hihi.
Jobbehelgen närmar sig nu med stora steg men det känns helt ok :)
Ha en skön helg allihopa
/Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards