Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Maria - 2 februari 2014 13:08

Då var spektaklet igång.... hittade ni nån favorit igår?

Jag tycker det är så svårt när man bara hör låten en gång...behöver några lyssningar till....


Men nån jag verkligen gillar är Linus Svenning, får se till att rösta honom vidare till final i andra chansen   

 

Har sett många av hans youtubeklipp innan och hans röst är fantastisk   


Jag läser även en blogg där en liten flicka Meja med cancer har mött Linus...

Mamman Inas blogg är på finest.se/ina 

Lägger den som länk på min blogg om jag inte redan har det!


Här kommer klipp ifrån när han överraskade lilla söta Meja 

Så fint   


På instagram heter Linus LINUSSVENNING om ni vill föja honom och mamma Ina heter TROLLMORINKA.


Då var det söndag igen...igår kväll firade vi barnen med Isabelles gudfar med familj...jättetrevlig kväll med mysigt sällskap.

Nästa vecka jobbar jag kväll MÅNDAG TISDAG OCH ONSDAG.!!!!.... dagstur på torsdag sen semester på fredag så jag kan förbereda för nästa kalasfirande på lördag...

Vet fortfarande inte vad jag ska bjuda våra gäster på ?!?! förslag någon??????


Gillar att man börjar segräsmattan igen utanför fönstret   bort med all snö NU och Välkommen VÅREN  Ha en skön söndag

/ Maria  




Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards