Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Maria - 10 februari 2014 21:38

Min konsert tokig dotter ger inte upp!!!!
Nya band kommer hela tiden och hon måste ju gilla alla..... Sist ut i raden blev ju givetvis Little great tings.... tror jag de heter, var med i deltävlingen i mello i lördags.

Idag blev det biljetter till The Fooo i Helsingborg den 17 april tror jag

Det såg ut så här när biljetterna var köpta.....

Gråtande av lycka på köksgolvet !!!!!!


Den 16 juni ( tror jag) är det tid för One direction igen... Denna gång i Köpenhamn

Jag bara undrar NÄR SKA JAG FÅ VÄLJA???!!!!????!!!

Jag kan tänka mig att se....

Eller....

Eller kanske.....

Men det går absolut bra med....

Också utan problem.....
Jag kan fortsätta länge länge men ....

Nästa gång måste det vara min tur!!!!!!!

Ny vecka igen... Veckorna bara rullar på.... Men det är ju skönt för fortare får vi vår!!!!
Denna vecka är fullbokad.... Bara hemma på kvällen idag och lördag kväll.... Sen är det jobbekvällar, konfirmationsträff, middagsbjudning i Isabelles klass.....

Så ikväll njuter jag i soffan en liten stund till men sängen kallar för fullt på mig från andra rummet och jag är nog strax på plats där :)

Idag har jag sålt två kort och fått två nya beställningar... Det gillas.... Idéerna är i full gång i Hjärnkontoret.

Ha en härlig vecka... Vet inte hur det blir med nya inlägg i veckan.... Får se vad jag hinner med.
/Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards