Alla inlägg under juni 2013

Av Maria - 27 juni 2013 17:17


Jag har en dotter som från det att hon kunde förflytta sig någerlunda så har hon dansat.....på ett eller annat vis!!!!

Musik och dans och sång är livet!   

Alla sina kalas har hon haft dansuppvisningar på, talangjakter i skolan, dancefun....eller bara dans så fort musiken är på!!!!!

Tänkte lägga upp lite bildbevis så ni förstår vad jag menar....hon blir kanske inte så glad    men det bjuder jag på    


                 


Ja det finns många måga många fler foton men orkade inte letar bland albumen....


Nu ser det ofta ut så här när hon går omkring här hemma....mobilen i handen, lurarna i öronen och så lite gång-spring-hopp-dans.....steg   

 


Jag har lagt Isabelles blogg som en länk här på min sida....mycket ONE DIRECTION är jag rädd   


Ha en skön torsdagskväll

Maria

Av Maria - 26 juni 2013 12:13

Hittade en blogg igen när jag satt och tittade igår kväll, har lagt den som länk på sidan Meja min Meja...om kampen mot cancer....

Läste alla inläggen igår och fastande totalt...


Denna killen Linus Svenningsson är flickans favorit och om jag förstod det rätt så ska han komma till sjukhuset och sjunga för henne   

Har lagt en länk till där han sjunger Utan dina andetag men vet inte om jag gjort rätt?!


http://www.youtube.com/watch?v=-YMpBCwxOuM


Nu är det tid att göra sig klar och köra till jobbet.

Ha en skön onsdag allihopa....

Maria

Av Maria - 26 juni 2013 09:13

Då blir det ett mobilinlägg igen!
Nu är tanken att jag ska försöka lära mig något lite av allt som sonen pratar om när det gäller Harry Potter!
Jag har varken sett nån film eller läst nån bok så jag är helt off på detta området.
Så vi har lånat Harry Potter ( den första filmen) och ska nu ta frukost och 2 1/2 timme Harry Potter innan jobbet.

Maria

Av Maria - 26 juni 2013 08:56


Bjuder på två till kort från till salu lådan...

denna gång blir det dopkort där namn och datum får plats att skrivas till


   

Maria

Av Maria - 25 juni 2013 15:25

Vad gör man en regning dag som denna....?!?!, strykit tvätten, disken är klar....slappat i soffan, suttit på fb....

då hamnar man i bloggarnas värld.....


Jag har fastnar i Martin Melins blogg

 


Jag tycker att han skriver bra och lägger upp fina foton....

nu väntar jag bara på att hans bok Status 12 ska släppas den 28 augusti.


Jag har lagt till hans blogg bland mina länkar, adressen är martinmelinblogg.se


Maria


Av Maria - 25 juni 2013 13:06


Här kommer två baby kort som ligger i till salu lådan här hemma     


   


Maria

Av Maria - 24 juni 2013 21:35


Jag måste bara berätta vad som låg på mitt nattduksbord i morse....

En trollstav tillverkad av sonen som just nu är inne i en Harry Potter period.

Han har läst alla sju böcker på 5 månader ca.


       

På lappen står det: Till Maria Hernedahl

                              Från Ollivander trollstavsmakare   


Och glöm för allt i världen inte att hålla staven på rätt håll....annars rinner magin ut   

Här är min fina påg         


/Maria

Av Maria - 24 juni 2013 18:42


Här kommer de utlovade korten som jag gjorde till kalaset igår...Maja 3 år och Hugo 6 år


   

Ha en skön kväll


Maria



Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards