Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Maria - 27 juni 2013 17:41


Såg precis att man kan gilla inläggen utan att skriva någon kommentar  


  Längst ner efter inläggen finns ett litet   ...trycker man på det så syns det att någon gillar det man skrivet...ganska kul....det hade jag ingen aning om själv men såg det nu när jag satt och kollade.

Kul att det är folk som tittar in och läser på min blogg också...undrar så vilka ni är ?     

Av Maria - 27 juni 2013 17:17


Jag har en dotter som från det att hon kunde förflytta sig någerlunda så har hon dansat.....på ett eller annat vis!!!!

Musik och dans och sång är livet!   

Alla sina kalas har hon haft dansuppvisningar på, talangjakter i skolan, dancefun....eller bara dans så fort musiken är på!!!!!

Tänkte lägga upp lite bildbevis så ni förstår vad jag menar....hon blir kanske inte så glad    men det bjuder jag på    


                 


Ja det finns många måga många fler foton men orkade inte letar bland albumen....


Nu ser det ofta ut så här när hon går omkring här hemma....mobilen i handen, lurarna i öronen och så lite gång-spring-hopp-dans.....steg   

 


Jag har lagt Isabelles blogg som en länk här på min sida....mycket ONE DIRECTION är jag rädd   


Ha en skön torsdagskväll

Maria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards