Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Maria - 24 juni 2013 21:35


Jag måste bara berätta vad som låg på mitt nattduksbord i morse....

En trollstav tillverkad av sonen som just nu är inne i en Harry Potter period.

Han har läst alla sju böcker på 5 månader ca.


       

På lappen står det: Till Maria Hernedahl

                              Från Ollivander trollstavsmakare   


Och glöm för allt i världen inte att hålla staven på rätt håll....annars rinner magin ut   

Här är min fina påg         


/Maria

Av Maria - 24 juni 2013 18:42


Här kommer de utlovade korten som jag gjorde till kalaset igår...Maja 3 år och Hugo 6 år


   

Ha en skön kväll


Maria



Av Maria - 24 juni 2013 13:22

Det är knas på vårt internet så jag tänkte testa att göra ett inlägg över mobilen.... Får väl se hur detta slutar ?

Ny vecka har börjat ....
Helgen med allt vad den innebar rusade förbi.... # midsommar , jobbehelg, 3 och 6 års kalas.
Allt flöt på ( förutom lite missöden som jag skrev om ang midommarfesten ) hihi.

Idag är det lite uppfräschning av hemmet, tvättkorgen, kylskåpet osv som gäller.....

Får se när vi får tillbaka internet för jag skulle ju lägga upp födelsedagskorten jag gjorde till igår...
Jaja.... Ha en skön måndag
Maria

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards