Alla inlägg den 30 juni 2017

Av Maria - 30 juni 2017 12:02

Igår när jag fick och la mig kom tårarna.... utan förvarning.... de bara spruta ... vet fortfarande inte varför...

Kände inte att det var något jag var orolig över så jag skyller på hormoner...

Nu är jag i sjätte månaden... precis gått in i den men ändå... det går så overkligt fort men ändå kan vi skynda på lite... vill ju ha litet knyte i famnen <3.

Ärtan gör sig ständigt påmind om att han/hon finns... lever rövare så fort jag är stilla... men det är skönt för då är allt troligen som det ska:)

Trycket spelar lite spratt just nu men inte de höga höga siffrorna som jag är van vid utan undertrycket är ganska lågt.... så huvudvärk och yrsel för sig påmind....
ska kolla det i helgen oxå tänkte jag, ändrar det sig inte så får jag väl ringa och kolla upp det.

Nu ska jag göra mig klar för jobbet... Jobbehelgen börjar idag kl 13.00

Ha en underbar dag, kväll, helg alla fina <3.

Kramar
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards