Alla inlägg den 28 juni 2017

Av Maria - 28 juni 2017 21:25

Idag tog vi en liten tripp över bron med mamma.

När vi kom till Ystad så kom Isabelle på att hon inte hade ditt id-kort med sig... vände hemåt igen och hämtade det och tog en fika på norrmans.

Vi åkte till Bilka för där e ofta bra erbjudande på mat mm hihi....
Vi hittade en hel del och jag köpte lite neutrala kläder till ärtan för något behövs ju när vi kommer till BB <3.

Sen ville Isabelle till Urban outfitters på Ströget.... så efter ganska många rödljus och väntande så kom vi dit... för att konstatera att det hon skulle ha inte fanns ....

Så till bilen igen och mer köer ... men nu är vi hemma sen två timmar tillbaka ca och r ganska trötta och belåtna med denna dag.

Imorgon blir det fix med papper som ska lämnas, min bil ska vara klar på verkstan så den ska hämtas, jag har fem kortbeställningar som jag ska fixa, två beställda böcker väntar och såklart tvätt och städ :)

Ha en härlig torsdag allihopa ... det tänker jag ha :)

Sov gott
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards