Alla inlägg den 8 januari 2017

Av Maria - 8 januari 2017 19:26

Vet att jag i ett tidigare inlägg skrev om barnen och deras trygghet ....
att de inte hade direkt något från sina rum i gladsax hos mig, att jag kände att de inte hade samma trygghet hos mig eftersom de hade nästan bara nya saker ...
Men jag känner äntligen att nu i huset är vi trygga, de har valt själva hur deras rum ska se ut, vi har varandra och det är ju där tryggheten ligger egentligen, inte i sakerna.....

Igår kväll hade vi en helt underbart lugn, skön, mysig avslappnad kväll med grillat av Conny och god kaka från Isabelle tillsammans med våra fina vänner Maria och Johan, Emma och Edvin <3.
Det var en perfekt lördagskväll :).

Barnen har åkt för denna veckan :(... det blir tomt och tyst .... men veckan går fort med jobb, tandläkarbesök, städning på brodala .... skolan börjar igen...så innan vi märker det är det söndag igen <3.

Ha en underbar söndagkväll alla fina... jag har bäddat ner mig under mysfilten, så det blir nog någon film eller så nu.

Kramar
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards