Alla inlägg den 10 april 2015

Av Maria - 10 april 2015 22:08

Igår kväll var det utgång med tipsgänget (halva) från jobbet :)

Vi var på Le Cardinal i Ystad och åt gott och hade en mysig kväll.
Tack för en härlig kväll Marina, Rebecca, Madde och Bitte <3.... Alltid så kul att träffas utanför jobbet oxå.

Sen idag blev det årets första glass i hamnen ... Supergott:)

Och i em gjorde jag muggcake med nutella och kinapuffar .... Lite grädde på det med :)

Skulle färga min fula utväxt som jag brukar. Vet inte vad jag tänkte när jag köpte färg.... Men något gick fel när jag tänkte och jag blev helt plötsligt väldigt blond ....

Jaja.... Det e ju vår och får väl vara lite ljusare än vanligt hihi....

Ikväll har jag varit ute igen, ätit på Cimbris i stan med två av mina bästa vänner Helena och Maria <3.
Det var en lugn och mysig kväll och vi pratade en massa.... Blir så när det är långt mellan gångerna. Men det var en riktigt skön kväll.

Nu är det soffläge som gäller när man krängt hela dagen :)

Ha en underbar helg allihopa... Själv ska jag jobba lite lördag kväll och söndag fm.

Kram på er
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards