Alla inlägg den 1 april 2015

Av Maria - 1 april 2015 20:58

Idag började jag dagen halv åtta med kanelbullebak och muffinsbak :)
Isabelle tyckte det var för tidigt att baka så det blev jag som stod där själv.... Men ivarje fall kan ni köpa hembakat på Häggs Livs i Gärsnäs imorgon skärtorsdag och på lördag påskafton:)

Sen blev det lite fix och inhandling och sen hem igen.
Fick då ett meddelande av min hyresvärd om jag ville fixa till hemmet lite för imorgon kl 15.00 kom det spekulanter....
Så här har städats från golv till tak....Tom duschen är skurad... Så nu är här städat och fint så här i påsktider .... Bara golven som ska moppas imorgon ....
Vill ju visa upp ett fint hem... Eller inte ... Eller ja... De vill ju så klart få sitt hus sålt men jag vill ju bo kvar...

Jaja det e ju inte lönt att fundera så mycket på det nu, blir gården såld får man ta det då och tänka vidare....

Nu inväntar vi Biggest Loser finalen här.... Har en kropp som är helt slut efter dagens full rulle....

Var rädda om varandra
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards