Alla inlägg den 20 juli 2014

Av Maria - 20 juli 2014 21:48

Då har mina 4 semesterveckor gått.... Undrar bara varit de tog vägen?!?!?!?

Denna sista veckan har jag haft mycket huvudvärk, blandat med yrsel och trötthet... Ganska irriterande men men... Måste lära mig att dricka mer i värmen!

Vi åkte på en minisemester till Karlskrona denna veckan... En natt i en stuga på Skönstavik camping.... Där var vi för 12 år sen också hihi.

På vägen till Karlskrona stannade vi till i Vanås och kollade konstverk i trädgården

När vi kom hem i fredags kväll åkte jag vidare till Simrishamn och träffade mina flickor Erika och Rebecca... Nu är det deras tur att ha semester.
Det blev restaurangbesök och glass i hamnen <3.

I lördags var vi på kalas hos min gudson William och storebror Maximilian.... Det var även Lisas födelsedag igår.
Det blev en mysig kväll.

Idag har jag mest tvättat, röjt undan osv....
Jobbekläderna är packade och jobbeturerna inskrivna i kalendern.

Ikväll åkte vi till fritidsbaren i Ystad med pappa och mamma... Åt gott och pappa bjöd på efterrätt <3 tack för den pappa:)

I fredags fylla pappa 60 år så ikväll fick han en bukett rosor och en påse körsbär från trädgården .... Han skulle inte firas nu

Konstig nog känns det helt ok ändå att börja jobba imorgon.... Har haft ångest hela semestern haha... Men nu är det ok :)

Blir lite soffhäng nu ....

Önskar alla semesterfirare en härlig semester :)
/Maria

Av Maria - 20 juli 2014 14:43

Beställt

Kalas igår och firade gudssonen William och storebror Maximilian.
Mysig kväll <3

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards