Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Maria - 3 juli 2014 22:13

I helgen när Viktor och Emmy sov över hos oss fick jag mitt nya smeknamn av Viktor...
Putte som betyder moster:)

I eftermiddag var jag och passa dem en stund och det var mycket Putte, Putte, Putte..... Härligt!

Emmy ville leka där uppe men efter en stund ville Viktor gå ner.

Vi tittade i en bok där nere med bilar och traktorer osv...

Sen kom Emmy och ville gå upp igen och då blev det en kul diskussion mellan dessa två :)

Emmy: - Kom moster nu går vi upp!
Viktor: - nä nere
Emmy: jo vi går upp moster
Viktor: nä Putte nere
Emmy: men moster hästarna är klara
Viktor: nä nere... Putte e min

Haha vi skratta så åt hans kommentar:)
Det slutade med att vi blev där nere där Viktor såg på Bilar 2 och Emmy och jag lekte med hennes klippdockor :)

Nu är det en trött torsdagkväll :)
/ Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards