Alla inlägg den 19 maj 2014

Av Maria - 19 maj 2014 17:50

Idag är det tio år sen min kära morfar dog :(
Jag glömmer aldrig den dagen....
Han bodde då på korttidsboende där jag jobbade och han var hos oss denna veckan.
Jag var inne på personalmöte denna dagen och var inne hos morfar både innan och efter mötet men han sov så gott.
Jag minns inte om vi åt kvällsmat och jag sen körde in och handlade eller om jag handlade direkt efter mötet... Men skit samma.

När jag kom hem från affären kom Joakim ut och mötte mig.... Tog kassarna och bar in, det brukar jag ju göra själv annars.

Han berättade att mamma ringt och jag skulle ringa. Morfar hade dött:(
Jag fattade ingenting... Körde till min syster och vi åkte till stan... Fick tag på mamma... Och vi åkte till sjukhuset ihopa... Och där låg han... :( :( :(

Det var sant .... Det var verkligen hemskt :(

Och nu idag är det redan tio år sen...kan inte förstå det!!!!

Men efter jobbet idag körde jag till kyrkogården och satte en bukett gula rosor till honom <3
När man nu sitter här och skriver kommer man på så många roliga minnen man har av och med morfar!
Han var bäst <3
Och jag saknar honom något så fruktansvärt idag... Krokodiltårarna forsar....

Detta fina hjärta har mamma gjort själv <3

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards