Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Maria - 13 maj 2014 22:44

Ledig dag   

Efter läkarbesök med Isabelle skulle jag bara röja lite i köket...   

Det slutade efter många långa timmar med ett storstädat kök....alla skåp och luckor skurade, lite omändingar och

7 pappkassar sopsortering ( glasburkar, glasslådor, udda burkar utan lock osv)...   

  

Grant blev det och nu har jag bara kylen och frysen kvar..men det får nog vänta någon dag då jag fick grymt ont i min rygg igen efter dagens aktivitet   


Mannen har fått en guidad tur i skåpen för jag vet hur det låter annars när han inte hittar    

Annars har det inte hunnits med så mycket mer idag...några maskiner tvätt körda och 3 beställda kort   gjorda   


Imorgon ska jag fixa de andra två beställningarna som väntar just nu.... sen blir det jobb imorogn kväll.


Men nu ska jag bara vara nöjd med mig själv och dagens väl utförda arbete   

Det händer ju inte allt för ofta att man är nöjd men idag ska jag ge mig en klapp på axeln.... och fötterna har fått ett fotbad och duschen var otroligt skön ikväll


Så nu önskar jag alla en god natts sömn   

/ Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards