Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Maria - 8 mars 2014 23:22

Ja då var sista spektaklet i ett långt led av lördagskvällar över!

Sanna som vinnare...det har hon förtjänat...har ju haft så många bra låtar andra år också.


Min egen topp 4 såg ut så här....

1:a Sanna



2:a Linus för hans låt berör    



3:a Oscar för att jag blivit hjärntvättad av dottern  



4:a Ace ...oxå på grund av dottern 

 


Nu blir det alldeles strax sängen så jag inte försover mig i morgon också....men då börjar jag halv ett så det känns som att jag ska hinna sova och inte behöva ställa nån klocka....


Sov gott

/ Maria   

Av Maria - 8 mars 2014 16:37

Vaknade hastigt imorse och tänkte " undrar hur länge till jag kan ligga kvar innan klockan ringer" .....
Klockan stod då på 6.27
18 minuter tills jag skulle börja jobba!!!!!!
Upp som en galning, toabesök, tandborstning och deo.... Sen i bilen och iväg. Ringde jobbet på vägen och sa att jag var på väg.... Framme och ombytt 6.47 2 minuter försenad BARA..... Ingen bra start på dagen!!!
Men det har varit en lugn och skön dag på jobbet trots detta uppvaknande.

Idag är det ju internationella kvinnodagen och alla vi som jobbade idag fick rosor av kommunal

Jättefina.

Nu är jag hemma och håller kväll.
Slängde mig i soffan direkt jag kom hem.... Ska strax hoppa i duschen (så fort jag orkar) och komma på nån kvällsmat.... Sen blir det Melodifestivalen ikväll.... Och då måste man ju vara pigg.

Ha en skön lördagskväll.
/Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards