Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Maria - 4 mars 2014 20:59

Det blev en heldag idag kan man nog säga!
Började med kiropraktorn kl tio i Ystad.... Sen rusta, ÖB och Willys. Hem och plockat upp och plocka in all mat.

Hämta Isabelle i stan efter skolan, hem och fixa lite matsäck till Alexander och hämta upp honom vid bussen.... Vidare och hämta upp lillebrorsan Martin och så körde vi till Emporia.
Isabelle behövde en ny mobil och som tur var gick det att förlänga hennes abonnemang och få en ny... Hon e lycklig.

Alexander hittade lite smått och jag köpte lite pyssel :).
Nu är vi precis hemkomna och trötta....
Bjuder på en bild av mina älsklingar inne i TGR tror jag vi var just då.

Haha matchar varandra både med glasögonen och tröjorna :).

Sov gott fina vänner, det tänker jag göra om en liten stund.
/Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards