Alla inlägg under november 2014

Av Maria - 2 november 2014 14:59

För Isabelle är det helt självklart att om man han en dotter så gillar denna pojkband som ONE direction och The Fooo.

Så nu har hon gjort två dubbelkort som hon vill sälja om någon är sugen.... Kostar 30kr/st och kuvert ingår.

Bara att höra av sig om det är något av intresse :)

/Maria

Av Maria - 2 november 2014 02:31

Enligt tradition har vi gjort våra pumor i år med tillsammans med Emmy och Viktor <3.
Lika kul som alltid och lika olika resultat som alltid.

Från vänster: Viktors, Emmys, Isabelles och Alexanders.

Igår var det Österlen lyser men vi körde ett sparsamt sådant nere på spinneriet i år pga översvämningar och tidsbrist. I år fick man beskåda det fina uppe från grusvägen och bara köra förbi. Vi la allt krut på ängen och dammen.... Inget nere i trädgårdarna.
Men det blev såååå fint och mysigt ändå <3. Trots den dryga dimman.

Konstig sak på dammen... Ser ut som en ubåt!!!!!

De två sista fotona är vid nio tiden då det klarnat upp lite.

Nu ligger man här på soffan och försöker sova... Halsont som inte vill ge sig och som inte låter mig sova:(.

Men imorgon är en ny dag och då ska jag fortsätta med mina scrapbook -beställningar .... Ett album, julkort och vanliga grattiskort på G!

Måste hinna städa oxå.
Sov gott eller god morgon på er fina vänner/ Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards