Alla inlägg under november 2014

Av Maria - 14 november 2014 20:17

... 10 nya julkort ikväll

Av Maria - 14 november 2014 18:09

svårt att inse det bara... Men säkert helt sant!
Vad tror ni?

Nu håller jag ledig helg från jobbet!
Fredagsmyset är igång med hemmapizza, tv-mys, Musik från Isabelles rum, lite julkortstillverkning och godis.

Man kan ju ha det sämre <3.
Ha en fin helg vänner
/Maria

Av Maria - 12 november 2014 06:41

jag har ju glömt att lägga upp lille Elliotts kort

Ha en skön dag <3
/Maria

Av Maria - 11 november 2014 22:43

Jobbar ju på med julkorten för fullt.
Har sålt 12 st i år....
Har 39 klara i lådan men av dessa är 25 st beställda ....
2013 sålde jag ca 60 julkort så jag får kanske göra några till ....

Imorgon blir det några timmars extra jobb på förmiddagen sen på eftermiddagen blir det föreläsning om palliativ vård.
Så nu säger jag GOD NATT alla finisar
/Maria

Av Maria - 10 november 2014 16:58

Satt och kollade igenom gamla kortbeställningar och blev så glad för alla fina ord jag fått från er alla som beställer och köper kort av mig :)

Blir helt rörd och hoppas att jag kan fortsätta göra kort som blir uppskattade <3.
Satte ihop ett axplock av kommentarer...

Har även gått igenom min till salu låda för att se vad som finns kvar... Den står ju oftast på jobbet och sen vet man inte riktigt vad som finns kvar.
Men de som är kvar är priserna från 15-40kr beroende på storlek och rea.

Har även en hel hög med bokmärken med olika budskap på :)

Nu ska vi strax äta spindelmannengratäng här sen blir det fotbollsgalan på tv ikväll.
Hinner kanske göra några julkort oxå. Har även två grattiskort på beställning som väntar... Ska bara hitta rätt saker till dem, sen två bröllopskort på beställning oxå i december...

Nu får vi ha en skön kväll alls vänner :)
/Maria

Av Maria - 10 november 2014 07:01

Har ju helt glömt bort att lägga upp foton från när vi var iväg i torsdags och fick Isabelles löshår isatt och färgat:)

Vi var hos Elin i kivik på Style by Elin:)
Jättekär och trevlig tjej.

Kan väl säga direkt att det är en till i familjen som VILL HA NU!!!!! Hahaha...

Här kommer foto som Isabelle själv tagit när hon fixade håret själv första dagen

Hon är bara så härlig crazy denna ungen <3

Idag hjälpte jag henne med en fläta

Ha nu en härlig vecka....
Här blir det jobb, korttillverkning mm som gäller i veckan.

Puss
/Maria

Av Maria - 9 november 2014 14:43

Snart jul... Måste fylla på lådan :)

Av Maria - 4 november 2014 18:36

Åkt på en liten förkylning.... Förra veckan kände jag att det var på G men sen i söndags kväll bröt den väl ut lite mer och sen igår var det fullt ös på den :(

Nu har jag legat på soffan sen halv tre typ.... Jobbade till ett, sen schemamöte efter det!
Har bara lyft ändan ur soffan för att ta disken sen hamna jag här igen.

Funderar på julklappar, har julkortsbeställningar att göra, ett beställt album att färdigställa, mm.

Lever på varmt vatten med ingefära, citron och honung, varm oboy och är beroende av halstabletter, panodil och nässpray haha.

Men ska inte klaga är ju bara en liten förkylning.... Bara gnälla lite för jag känner mig gnällig hihi.

Tror jag ska masa mig upp och få något gjort kanske .... Men bara kanske :)

Ha det bäst alla fina vänner
/ Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards