Alla inlägg under augusti 2014

Av Maria - 5 augusti 2014 10:00

När jag skulle gå på semester tänkte jag att jag skulle börja varje dag med en morgonrunda ...
Det hände exakt 0 gånger under semester... Bra va :(

När de fyra veckorna gått tänkte jag att nu när jag börjar jobba ska jag jag ut och gå varje dag innan eller efter jobb.... Jag är nu inne på tredje jobbeveckan och idag är första gången som jag INTE lyckades hitta nån anledning att strunta i rundan :)

Det var riktigt skönt och jag tog mig runt... Jag kunde ju vänt om efter en stund men det gjorde jag minsann inte :)

Min onda häl som fick stryk i Kulla på midsommardagen är inte så lycklig nu men det går väl över....

Och om jag har tur så kanske jag lyckas ta mig ut igen en dag till... Kanske två....

Jag önskar att man skulle kunna hitta motivationen till detta precis på samma sätt som när jag sitter och gör mina kortbeställningar.... Får väl se om det går... Nångång....

Ha en härlig tisdag :)
/Maria

Av Maria - 3 augusti 2014 10:36

Beställda och levererade till en söt lite tjej på gatan här hemma som fylla 10 år igår :)
Grattis till dej Nora

Av Maria - 1 augusti 2014 15:04

Bestämde mig gör att ta tag i städningen idag... DÅLIGT BESLUT!!! Men ovanvåningen blev klar i varje fall. Får se när resten ska tas...

När jag svettas klart fortsatte jag med min mani... Kort kort kort!!!!

Blev tre nya till " till salu" lådan

Sen blev det en serie med tomtejulkort oxå... Både dubbla kort och vykort

    

[Bild]

Nu är jag klar med korten för idag... Måste äta något och bege mig mot jobbet... Fredag, lördag, söndag och måndag finns jag många timmar i Skillinge :)

Ha en underbar helg alla fina människor jag känner <3
/Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards