Alla inlägg den 11 augusti 2014

...

Av Maria - 11 augusti 2014 22:19

Vilken dag det blev idag....
Först mysig fika i förmiddags... Träffade då på både mamma, moster och morbror oxå <3

De hade varit på morfars grav .. Han hade blivit 91 år idag :(

Min fine saknade morfar Willy... Blev lite deppig i eftermiddag när jag tänkte på så mysiga stunder vi haft...

Började sen på att göra farmors minnesalbum.... Fick sno med mig mormors hem så jag kom ihåg hur jag gjort :)

Tar ju sin lilla tid att hitta foton och fixa ihop men det e ju kul att se tillbaka i sin släkt.

Sen ikväll var det jobbet som gällde... Härlig kväll med både sång och dans och lite Lotta på Liseberg :)

Hoppas verkligen att jag kan sova bättre inatt för imorgon ringer klockan 05.20 :(

Så god natt på er alla <3

Av Maria - 11 augusti 2014 00:09

Blev en helknasig kväll ikväll...
Fixade de fem korten jag hade på beställning.
Sen hade Isabelle och jag en utflippad stund med musik, sång och dans... Inte vackert... Varken sången eller dansen hihi.

Hade ändå lite energi över och nu är nästa julkortsserie klar :)

Men nu får man väl krypa ner i sängen... Kan ju alltid läsa lite också...
Ny jobbevecka väntar... Eller är ju kommen om man ser på klockan!

God natt o sov så gott :)
/Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards