Direktlänk till inlägg 27 december 2013

Fredag

Av Maria - 27 december 2013 20:06

Då har man jobbat idag....kändes lite off efter 3 dagaras ledigt och bara jobba idag och ledig helg...men men...

Nu är det fredag kväll....kvällsmaten är nere.....

Isabelle har sin kompis Moa här     och de grejar på hennes rum,

Alexander har intatt dator på sitt rum   och mannen halvsov i soffan där uppe sist jag kollade   


Själv har jag börjat läsa en av min julklappsböcker...hade nog ca 25 böcker på önskelistan och mamma prickade in just den jag mest ville ha...Status 12 av Martin Melin.

 

så Jag sitter strax klistrad med boken i handen....har inte kommit så långt än men är redan fast i den....


Jag har ju även länka till Martin Melins blogg i min länksamling på sidan...gå in och läs   


Kommer ni ihåg när man var med i På rymmen....jag hittade Hjalle och Heavys låt på youtube   


Imorgon kommer goda vänner på lite mat och mys och jag letar som en tok efter en sekretär där jag kan ha alla mina scrapbooking saker samlade och man kan sitta vid det och inte springa fram och tillbaka och hämta och byta lådor.... något tips på var man kan hitta???

 

Ha nu en skön helg allihopa

/ Maria   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 6 juni 2022 08:57

Jag glömde att få med korten åt Martin igår på hans examen Han ville inte bli firad bara träffas, så vi köpte något bubbel åt honom och på den gjorde jag en enkel tag runt flaskhalsen  Mamma kom oxå på att hon inte hade något kort, så ett dyk i ...

Av Maria - 6 juni 2022 06:38


  Hej igen! Det var några år sen man använde sig att denna bloggplatsen....   minns inte riktigt hur man gör...  men tyvärr verkar Nouw flippat ut totalt och absolut ingenting fungerar. Det var ju av den anledningen jag bytte härifrån för att ing...

Av Maria - 27 oktober 2018 12:28

5113336514

Av Maria - 28 september 2017 09:22

nya bloggen  nouw.com/mariasvardag   Vet inte om det går att klicka på länken men det är adressen   Maria ...

Av Maria - 28 september 2017 07:10

Hej Allihopa....   blir knäpp på denna bloggplatsen för ingenting fungerar längre... Jag kan inte själv gå in på bloggen genom mobilen och vet att det är fler än jag som har det likadant     så just nu är det datorn som gäller när jag vill gära...

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards