Alla inlägg den 1 december 2013

Av Maria - 1 december 2013 13:19

Då var det 1:a advent idag...jag har inte alls haft rätt stämning och inte varit redo för att plocka fram, stjärnor och gardiner osv..... Men igår åkte det fram...mest bara för att det var tid!


Idag har jag varit med min konfirmand Isabelle på adventsgudstjänst....  

kom i lite bättre stämning efter det...fina psalmer och kören som sjöng så fint i kyrkan....Så ja det hjälpte till lite   


Resten av dagen kommer gå i städ och tvättens riktning...kan ju inte bara vara fönstren som är fina när det är 1:a advent


   


Vi köpte tom en flaska glögg till ikväll så kanske kan man få in rätta känslan till slut....

jag tror mycket handlar om att man har så många måsten som ska göras, tiden räcker inte till någonting...


Annars har det varit i bra helg, julbord på Öja i fredags med Ferrmek...

kanongod mat   

 

Igår kväll träffade jag mina fina vänner Erika och Rebecca, vi åt gott och drack lite  gott och hade en mysig kväll ihop   

 


Ha en skön 1:a advent fina vänner

/ Maria





Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards