Alla inlägg under september 2013

Av Maria - 22 september 2013 07:45


NU tänker jag avslöja mitt kort som jag skrivit om innan, det jag gjort i etapper   


Börjar med att lägga in länken på var jag hittade denna ...för det är absolut inte jag själv som kommit på ide´n!


scrapitup.se/tarta/ 

Lina heter tjejen som gjort inlägget och hennes egen blogg är

trollmorspysselhorna.blogg.se


Om det inte går att klicka vidare på länkarna så ligger de i min länklista på bloggen.


Här kommer då foton av mitt kort


           

Vad tycker ni?

Själv blev jag väldans så nöjd ...första försöket   

 

( Detta är ett sparat inlägg sen innan, så det kommer säkert ett senare under dagen om bröllopet )


Maria

Av Maria - 20 september 2013 20:13

Ja det är jag det....blödig!!!!
Började redan på jobbet idag.
Vi pratade om släkt förhållanden, vad man har för bakgrund och historia.
Blev lite sentimentala där en stund...

I em körde jag och Isabelle till Bo Ohlsson för att inhandla lite till bröllopet vi ska på imorgon.
På vägen dit stannade vi till i festlokalen för att lämna lite snaps :) till bruden.
Vi pratade en stund och Maria undrade om jag inte skulle titta in på dukningen osv.... Tänkte vänta tills imorgon och inte klampa in och tjuvtitta.....men hon hade inget emot det....
Och vad händer när jag jag går med Maria in?????

Hinner titta så bölar jag.... Ja det är jag i ett nötskal .... Men nu är frågan bara....

HUR F-N SKA DET GÅ IMORGON NÄR DET ÄR BRÖLLOP??????

Köpte näsdukar på boan :)

Nu ska jag skriva ner vad jag har att göra imorgon innan bröllopet så inget blir glömt.

Ha en härlig helg alla lediga och jobbande fina människor
/Maria

Av Maria - 19 september 2013 22:27

Fullmåne som glittrar över havet på hemvägen.... Vackert!
Var tvungen att stanna på vägen och gå ut och foto.... Men stor risk för att bli uppäten av alla mina mörkrädd monster!!!
Men jag överlevde och är nu tryggt hemma och alldeles snart i säng också.
Sov gott / Maria

Av Maria - 19 september 2013 10:30

Isabelle har beställt ett kort till en klasskompis som fyller år...

SVÅRT ATT GISSA VAD HON OCKSÅ GILLAR ELLER????       


 


GRATTIS JOHANNA   

Av Maria - 18 september 2013 09:00

Beställt och levererat


 

Av Maria - 17 september 2013 22:00

Himlaspel från fönstret på jobbet ikväll.

Av Maria - 16 september 2013 20:37

Har varit iväg på cirkelträning nu ikväll. Velade lite för min träningskompis kunde inte ikväll.... Men fick tummarna loss och körde in!

Härligt pass, härlig ledare med energi som räcker så vi andra pallar hela passet. Men herregud vad jag hatar att svettas... Det rinner överallt, rygg, nacke, panna.... Det droppar tom från ögonbrynen ..... Äckligt men sant!!!!!!!
Glasögonen åker av för de immar igen ..... Ja vad ska man säga!!!!

Haha det får jag väl bjuda på, nu är jag i varje fall nyduschad och kvällsmaten är nere.

Har landat i soffan och slötittar på idol och inväntar Ensamma mammorna :)

Ha en skön måndag kväll
Maria

Av Maria - 15 september 2013 19:10

Trötta ömma fötter och hälar som ser ut som fan!!!!!
Inte skönt alls!!!!
Detta är däremot skönt....

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards