Alla inlägg den 13 september 2013

Av Maria - 13 september 2013 22:34

Isabelle fixar kvällsfikat....
Bara för att fira att Naill i 1D fyller 20 år idag!!!!! Och han gillar tydligen cupcakes?!?!?

Imorse när jag skulle köra till jobbet var dörren upplåst.... Jag skulle iväg först!!!!
Men när jag kom ut såg jag att flaggan var uppsatt.... Alltså hade Isabelle varit i farten redan....

Så ikväll blev det då hennes cupcakes pyntade på olika sätt....
Hon visade vilken jag fick ta.... Men jag fattar inte varför jag skulle ha denna.... Jag e väl inte så gammal????

Sov gott

Av Maria - 13 september 2013 18:44

Då håller man helg nu då!
Hittat skor till bröllopet efter jobbet idag så nu är nog hela familjen stassad och klar inför nästa helg.... Spännande!

Helgen innebär ledighet....
Inget alls planerat just nu i varje fall!

Snart blir det fredagsmys med hemmapizza i ugnen.... Mumsigt, var ett tag sen.

Har ett projekt dom ska fixas... Ett kul sånt!

Så ha en härlig helg alla kuliga människor .... Det tänker jag ha:)

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards