Alla inlägg den 6 juni 2022

Av Maria - 6 juni 2022 08:57

Jag glömde att få med korten åt Martin igår på hans examen 
Han ville inte bli firad bara träffas, så vi köpte något bubbel åt honom och på den gjorde jag en enkel tag runt flaskhalsen 

Mamma kom oxå på att hon inte hade något kort, så ett dyk i rea lådan och lite piff på det, la till namn och en skjorta 

Av Maria - 6 juni 2022 06:38

  Hej igen!

Det var några år sen man använde sig att denna bloggplatsen....   minns inte riktigt hur man gör... 

men tyvärr verkar Nouw flippat ut totalt och absolut ingenting fungerar. 
Det var ju av den anledningen jag bytte härifrån för att inget fungerade då, men gör bara ett testinlägg för att se om jag kommer ihåg detta upplägget. 

En ny vecka har anlänt...

måndag 6 juni Sveriges nationaldag. 

Idag återvänder jag till jobbet efter nio dagar hemma, ska bli så skönt att komma igång igen 🙏🏼

Ja som sagt ett litet testinlägg bara


Ha en fin dag allihopa   

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2022
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards