Alla inlägg den 25 augusti 2017

Av Maria - 25 augusti 2017 20:40

Mannen körde precis för att jobba natt och barnen är hos pappa sin.

Sitter här i soffan och ser Fångarna på fortet :) ... sen blir det sängen....

Har varit på jobbet alla dagar denna veckan och Jobbehelgen lördag till måndag väntar 7:30 imorgon ...
mina lediga dagar försvann i marknad och möte....

Igår fick jag beskedet jag väntat på ...

Jag jobbar två veckor till sen är jag beviljad graviditetspenning .... ska bli så skönt eftersom sammandragningarna är grymma och det känns inte bra att låta de andra göra det som jag inte fixar på jobbet :(

Inatt har ärtan lekt katt och råtta mellan fyra och halv sex så sömnen fattas ju hela tiden... och idag har det varit full rulle hela dagen.... ( tror inte babyn sovit något alls) men det är ju lovande för min del inatt.
Men det ska bli skönt att vara hemma och förbereda sig inför förlossning och babymys... och då kan man ju vila på dagen när nätterna är stimmiga.

Ikväll har jag förberett detta....

Bra att börja i tid så man får med vad man vill ang smärtlindring, oro osv.

Men ni får ha det skönt i helgen allihopa <3.
Maria

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards