Alla inlägg den 7 februari 2017

Av Maria - 7 februari 2017 06:23

Rörigt....
Hemskt...
Aska, sot,
Usch vilken dröm jag hade inatt:(
Svårt att återberätta men det blir en sammanfattning.

Drömde att en äldre man var instängd i ett hus som brann...
Conny sprang in för att hjälpa honom ut.... ingen av dem klarade sig....:(

Jag gick runt i skiten och letade minnen....
Jag ringde Connys äldsta son Freddy som blev så fruktansvärt arg....vi grät floder ihop i telefonen...
Skulle sen ringa de andra två sönerna Tommy och Alekz ....

Min Alexander blev så ledsen så han ville inte gå tillbaka till skolan mer denna terminen....

Jag vaknar av att jag ligger och storgråter i sängen och när jag tittar mot Conny säng är den tom!!!!
Blev så jävla rädd... visste inte om det var på riktigt eller i drömmen....

Sen hör jag honom på väg upp för trappan ....han hade inte hunnit lägga sig än....
Gråter som en tok och försöker återberätta ....

Kan väl säga att det blev en orolig sömn efter detta :(

Usch och fy....

Jag älskar dej Conny.... försök aldrig dej på detta.... <3.

Från Maria ... en trött sån idag... zzzz

Presentation

Hej! Jag heter Maria och är en 43 årig trebarnsmamma.
Min blogg handlar om familjen, vänner, scrapbooking, bokvikning och min vardag.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards